6 augustus 2024

SOCIAAL CULTURELE DAG

KBO Kring Land van Cuijk organiseert op 11 en 12 september weer een Sociaal Culturele Dag in het Wapen van Wanroij.
De belangstelling voor deze dag is onverwachts zo groot, dat de organisatie geprobeerd heeft René Bastiaanse en de nonnen van “Stampei in de abdij” voor een derde datum vast te leggen. En met succes. Er komt een extra dag op woensdag 18 september. Dit betekent dat er geschoven moet worden met de eerder opgegeven voorkeursdag.
Leden die zich inmiddels hebben aangemeld hebben hierover een e-mail ontvangen. Dit betekent echter ook dat er nu meerdere personen kunnen worden toegelaten.
Deelname aan de Sociale Culturele Dag bedraagt € 30,00 voor leden en voor niet-leden € 40,00.
U kunt zich voor één van deze dagen aanmelden tot 15 augustus bij de secretaris van onze vereniging: Jeanne van Boxtel, tel. 06-51324763 of via de mail: kbo-mill@outlook.com